Som medlem har du mulighed for at leje klubhuset til private fester fra standerskifte-efterår til standerskifte-forår.

Klubhuset kan tidligst reserveres 6 måneder før den ønskede dato.

Der ikke er tale om et kommercielt lejeforhold, men derimod tale om, at ét medlem betaler fællesskabet et bidrag for at kunne disponere alene over fælles faciliteter.

Klubhuset må ikke uden speciel tilladelse bruges til andre formål, end hvad der er aftalt på forhånd.

Lejeren, som skal være medlem af Jyllinge Sejlklub, forpligter sig til at erstatte al skade, der måtte blive forvoldt på bygningen og/eller inventaret i låneperioden. Huset er røgfrit, kun rygning udendørs accepteres.

Huset stilles til lejers disposition på lejedagen fra kl. 12 indtil efterfølgende dag kl. 12 (såfremt andet ikke er aftalt). Dog skal toiletter være ryddet og rengjort senest kl. 9, såfremt dagen falder på en lørdag eller søndag.

Bemærk:

1. Jyllinge Sejlklub udlåner klubhuset med tilhørende inventar til rådighed for låner i pæn og ryddelig stand.
  2. Da klubhuset og toiletter bruges af mange medlemmer mange dage af ugen, må rengøring før ibrugtagning påregnes.
  3. Klubhuset (inkl. komfur/køleskab), og toiletter skal afleveres i ryddet og rengjort stand.
  4. Alt affald skal låner selv bortskaffe. Der må ikke sættes sække ved siden af containeren. Såfremt der ikke er plads skal affaldet tages med hjem/køres på containerpladsen. Affald må ikke lægges i de containere, der tilhører Andelsselskabet Jyllinge Havn.
  5. Medbring selv køkkenhåndklæde, karklude og viskestykker. I højskabet er der støvsuger, gulvklude/rengøringsmidler til vask af gulv.
  6. Varme på 1. sal styres af bevægelses sensorer. Forvent derfor ikke opholdstemperatur før efter lidt tid, efter man er trådt ind af hoveddøren. Yderste hoveddør ved vindfang er ikke låst.
  7. Bordene har hjul på det ene sæt ben. Må kun flyttes rundt ved at hæve modsat hjulene og køres hen over gulvet. Bordene må ikke skubbes så længe alle 4 ben er på gulvet.

Nøgle til huset kan afhentes hos Nicolai Larsen, Kornvej 19, 4040 Jyllinge, telefon 40 14 20 01, e-mail nicolai.larsen@nicvin.dk, hvortil den også straks efter brug skal afleveres. Såfremt lejer selv har nøgle, kan denne selvfølgelig anvendes.

Du vil modtage en faktura fra Jyllinge Sejlklub på 2000 kroner, som du bedes betale inden for den betalingsfrist, der fremgår af fakturaen. Aftalen betragtes ikke som endelig indgået før beløbet er gået ind på Jyllinge Sejlklubs konto.

Yderligere betingelser vil være forklaret i lejeaftale.