Ungdomsafdeling tilbyder mange typer aktiviteter, såsom:

• Jolle
  • Windsurf
  • Stand up paddle (SUP)
  • Kajak (i begrænset omfang, da dette kræver EPP2/IPP2)

Alle under 25 hører til her! Og det skal de gerne blive ved med.

Vi glæder os til den første sæson med en “rigtig” ungdoms afd. vi har samlet alle vores aktiviteter for dem under 25.

Vi mødes hver tirsdag og torsdag fra kl. 17 til 19.

Fokus ligger på at få de unge engageret i klubben og i at færdes sikker på fjorden. blive fortrolige med det at komme i klubben, rigge til og komme på vandet. Lære om vind og vejr og have et godt sammenhold på tværs af alder og fartøj. Målet er at de bliver sejlere.

Vi håber at der er forældre som vil støtte op om trænerne. Vi uddanner selv vores trænere og giver demstørre og større ansvar i takt med at de udvikler sig fagligt og menneskeligt. De har ikke mulighed for også at lave alle de sociale arrangementer som vores klub og klubhus indbyder til. Kage dag, fællesspisning eller en forældre aften med sejlads og spisning. Eller en tur med trailer til Veddelev. Så skulle der være nogen som vil tage bare 1 dag på en sæson så ring til undertegnet og få en “opgave”.

Spørg heller “Hvad kan jeg gøre for mit barns klub?” end “hvad gør denne klub for mit barn?”

Vi glæder os til at ser jer alle igen og alle de nye for første gang.

På Ungdoms afdelingens vegne

Trænerne og Uwe Bjerre