You are currently viewing Jyllinge Sejlklub  sælger flydebro fra 2006

Jyllinge Sejlklub sælger flydebro fra 2006

Broen, en anløbsbro fra Svenske Flytblock AB, er leveret af NBC Marine i 2006. Sidste år, i 2019, blev broen renoveret med ny overflade i trykimprægnerede terrassebrædder. På broen er monteret bøjler/ greb til brug for fx. fortøjning af joller og følgebåde.

I alt består broen af fire flydeelementer, samt et landgangs modul forankret til molen. Mål på de enkelte elementer ses på tegningen herunder. Bemærk venligst, tilbudet inkluderer forankringer og kæder samt fastgørelse/ overgang til land.

Opdriftelementerne i nogle af brosegmenterne trænger til en kærlig hånd, så broen hænger lidt i den ene side, hvilket også gerne skulle fremgå af billederne.

Pris: 50.000,-

Besigtigelse kan aftales med formanden, som kontaktes på formand@jyllingesejlklub.dk.